Продавець Інтернет-магазин "UkrLine" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1755 відгуків
+380 (93) 844-49-99
+380 (68) 211-36-31
+380 (95) 712-05-15
Героїв Сталінграда 27, Київ, Україна
Кошик
Інтернет-магазин "UkrLine"

Гарантійний талон 6 місяців 5000-6000

  • В наявності
  • Код: 00600

600 

Гарантійний талон 6 місяців 5000-6000
Гарантійний талон 6 місяців 5000-6000В наявності
600 
+380 (93) 844-49-99
Лайфселл
  • +380 (68) 211-36-31
    Київстар
  • +380 (95) 712-05-15
    Водафон
+380 (93) 844-49-99
Лайфселл
  • +380 (68) 211-36-31
    Київстар
  • +380 (95) 712-05-15
    Водафон
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Гарантовано – це не просто надійно. Це ще й спокійно, комфортно та економно!
Швидкий та безкоштовний ремонт гарантійних поломок або компенсація 100% вартості техніки + безкоштовна доставка до сервісного центру та назад. Продовження гарантії не тільки позбавляє вас турбот, але й захищає від непередбачуваних витрат. І чим краще ваша техніка - тим важливіше вам відразу подбати про неї!

Що означають числа після назви?
Числа після назви — це ціновий діапазон, для якого можна придбати сертифікат продовженої гарантії.

Ціна гарантії залежить від вартості самого товару:

0-199 грн ціна гарантії 80 грн
200-599 грн ціна гарантії 120 грн
600-999 грн ціна гарантії 160 грн
1000-1999 грн ціна гарантії 200 грн
2000-2999 грн ціна гарантії 250 грн
3000-3999 грн ціна гарантії 350 грн
4000-4999 грн ціна гарантії 460 грн
5000-6000 грн ціна гарантії 600 грн


На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном 14 днів.

Додаткова гарантія купується окремо та не входить у вартість товару

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні.

Які товари підлягають гарантійному ремонту?
Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий шлюб, ми його відремонтуємо або замінимо на новий.

Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.
гарантійні пломби дома;
товар не має механічних чи інших ушкоджень;
товар використовувався за інструкцією;
ви не ремонтували товар самостійно та не змінювали його конструкції;
при відправці до сервісного центру ви зняли всі паролі, біометричний захист із портативних пристроїв.
 

Зверніть увагу. Відповідно до законодавства України, з 2017 року наявність штампу на гарантійному талоні не є обов'язковою для надання сервісних послуг.

 

 

Гарантія не надається, якщо:

  • Порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
Інформація для замовлення
  • Ціна: 600 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner